Livrare GRATUITĂ la comenzi de peste 999 lei! Vezi detalii

Oferte săptămânale la toate categoriile de produse. Descoperă

CARIERE

Alătură-te echipei noastre și construiește-ți o carieră într-un mediu dinamic și prietenos. Căutăm persoane pasionate, motivate și dornice să crească alături de noi. Descoperă oportunitățile disponibile și fă primul pas spre viitorul tău profesional!

De 7 ani, îmbunătățim calitatea aerului din casele clienților noștri

De ce să te alături echipei Ecovent?

Suntem o companie românească care promovează și comercializează sisteme de ventilare cu recuperare de căldură, purificatoare, umidificatoare, dezumidificatoare și ventilatoare. 

 

Calitatea aerului din interior este principala noastră preocupare, iar produsele noastre sunt dezvoltate pentru a crea un mediu interior optim, propice pentru sănătatea și bunăstarea clienților noștri. 

 

Suntem în plină creștere, de aceea punem foarte mare accent pe evoluția personală a fiecărui angajat și oferim multe oportunități de dezvoltare și promovare.

APLICĂ ACUM

MISIUNEA ECOVENT

Să fie prima opțiune pentru oricine are nevoie de aer proaspăt și sănătos într-o încăpere.

VIZIUNEA ECOVENT

Să ajutăm 10 milioane de oameni să aibă un aer mai curat și sănătos în casă.

Ne bazăm pe 4 VALORI FUNDAMENTALE 
după care ne ghidăm în ceea ce facem:

Joburi disponibile

PRODUCT MANAGER HVAC

Descriere Job

Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm!

Candidatul ideal

CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Product Manager HVAC în echipa noastră?

Vei fi persoana responsabilă de mentinerea relatiei comerciale si tehnice cu furnizorii companiei.

Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vanzari si Coordonatorul Tehnic.

Cum ne imaginăm că ești?

Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB – Instalații.

Experiență minim 2 ani în Product Management. De preferat in domeniul instalațiilor de ventilație și climatizare.

Cunoștințe bune PC, Microsoft Office, AUTOCAD 2D, 3D. Alte softuri precum Revit constituie un avantaj.

Permis auto categoria B.

Disponibilitate la deplasări – 30% din timpul de lucru.

Your custom text goes here

Abilități pe care le căutăm la viitorul nostru coleg

Persoană proactiva, cu atitudine pozitivă.

Abilități de planificare și organizare.

Abilități de identificare a soluțiilor tehnice si a furnizorilor potriviti.

Abilități excelente de comunicare.

Atenție la detalii.

Your custom text goes here

Cu ce te voi ocupa?

Vei mentine si dezvolta relatia cu furnizorii interni si externi ai companiei.

Vei identifica cele mai potrivite solutii pentru proiectele speciale de ventilatie si vei dezvolta gama de produse si de furnizori.

Vei comunica eficient cu echipele interne si cu furnizorii externi, inclusiv cu echipele de cercetare și dezvoltare, marketing, tehnic etc. pentru a asigura o dezvoltare a gamei a produselor de ventilatie.

Vei monitoriza performanta produselor de ventilatie si vei identifica noi oportunitati.

Vei participa la targuri nationale si internationale (ISH) in vederea gasirea de noi furnizori si intarirea relatiei cu furnizorii existenti.

Ți-am pregătit aceste beneficii:

Posibilități rapide de avansare, în funcție de gradul de implicare;

Mediu de lucru plăcut, profesionist și motivant;

Tichete de masă 40 RON/zi;

Asigurare medicală privată;

Traininguri și cursuri de specializare plătite de companie.

Dacă simți că acest job ți se potrivește aplică chiar acum și răspunde la cele 3 întrebări!

Dacă simți însă ca acest job nu este pentru tine, atunci te rog să nu aplici.

CUSTOMER EXPERIENCE SPECIALIST / CUSTOMER CARE SPECIALIST

Descriere Job

Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm!

Candidatul ideal

CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI ca și COSTUMER EXPERIENCE SPECIALIST în echipa noastră?

Vei joaca un rol crucial în a asigura că nevoile și așteptările clienților sunt îndeplinite și că aceștia au o experiență pozitivă cu produsele și serviciile companiei.

Vei fi persoana cheie în relația cu clienții care comandă produse de la noi pe site sau pe marketplace-uri;

Vei propune automatizări de comunicare cu clienții pentru îmbunătățirea experienței lor în relație cu Ecovent;

Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Logistic dar și cu colegii din echipa de Marketing și Vânzări.

Cum ne imaginăm că ești?

Ai abilități de ascultare și comunicare avansate și poți să identifici și să rezolvi nevoile clientului.

Ai experiență în relaționarea cu clienții, sau marketing / vânzări minim 2 ani.

Ești atent/ă la detalii și empatică cu clienții.

Ești ambițios/asă și îți dorești în permanentă să înveți lucruri noi și să avansezi profesional.

Ai o atitudine pozitivă, ești optimist/ă.

Ești răbdător/are, consecvent/ă și persuasiv/ă.

Stabilești în mod natural legături cu clienții și potențialii clienți.

Ești o persoană motivată, disciplinată și orientată spre îndeplinirea obiectivelor.

Cu ce te voi ocupa?

Procesezi comenzile zilnice de pe magazinul online și din Emag marketplace și contactezi clienții pentru confirmarea comezilor.

Contactezi actualii clienți pentru a le cere un feedback în legătură cu experiența lor în relația cu Ecovent și produsele companiei.

 Ești responsail/ă de interacțiunea cu clienții prin diverse canale, cum ar fi telefon, e-mail, chat și rețele sociale, pentru a răspunde la întrebările și problemele lor.

 Lucrezi îndeaproape cu alte departamente, cum ar fi vânzările și marketingul, pentru a implementa strategii care îmbunătățesc experiența clientului.

Soluționezi eventuale reclamații sau le direcționezi către persoanele reponsabile.

Ceri recomandări sau testimoniale de la clienții actuali care își exprimă mulțumirea în legătură cu produsele și serviciile companiei.

Ți-am pregătit aceste beneficii:

Mediu de lucru plăcut, profesionist și motivant, într-o echipă tânără.

Telefon, Laptop.

Salariu atractiv.

Bonus trimestrial.

Tichete de masă 40 RON/zi.

Asigurare medicală privată.

Training on the job alături de colegii noștri seniori.

Posibilitate rapidă de avansare, în funcție de gradul de implicare.

Dacă simți că acest job ți se potrivește aplică chiar acum și răspunde la cele 3 întrebări!

Dacă simți însă ca acest job nu este pentru tine, atunci te rog să nu aplici.

Fă primul pas spre cariera ta

Contactează-ne pentru mai multe detalii

Mihai Ghețu

HR Manager

0774 450 744