Retur Produse
Stimate client,
Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G. Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
Cheltuielile de expediere și manipulare pentru produsul returnat vor fi acoperite de către vânzător în cazul în care returnarea se datorează unei erori, cum ar fi un articol defect sau o livrare incorectă. În schimb, dacă returul se face din cauza schimbării de opinie a clientului, acesta va fi responsabil pentru taxele de returnare.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Conform Legii 249/2015, ambalajul original nu mai este obligatoriu, totuși recomandăm păstrarea și returul produsului în ambalajul original pentru a evita deteriorarea în timpul transportului, care ulterior poate duce la oprirea unei sume egale cu costul reparării produsului pentru a fi adus în stadiul inițial. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, produse care odată utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezintă urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Puteți returna produsele:
- Prin curier, la adresa depozitului nostru logistic: Bd. Ghencea, nr. 126-132, sector 6, București (în incinta Home Design Mall – la depozit, în apropierea turnului de apă);
- Personal, la adresa de mai sus (este necesară prezentarea documentului de achiziție).
Recomandăm ca ambalajul să fie cel original și să nu fie deteriorat, altfel se va reține din suma plătită inițial de consumator valoarea corespunzătoare diminuării produsului. Vă rugăm să folosiți o cutie de protecție pentru a preveni deteriorarea ambalajului original în timpul tranzitului.
Pentru ca un produs să fie eligibil pentru retur
- Trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit.
- Ambalajul trebuie să fie cel original și să nu fie deteriorat. altfel se va retine 10% din valoarea produsului aferenta facturii acestuia.
- În cutie să se regăsească toate documentele livrate inițial și toate accesoriile!
- În cazul în care ai cumpărat mai multe produse de același fel, asigură–te că doar unul a fost desigilat.
- Produsele sunt curățate și igienizate.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite, care nu corespund cu produsul menționat în formularul de retur, după verificarea/constatarea conținutului pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată!
În cazul în care produsul returnat nu se află în aceeași stare ca la momentul livrării inițiale (ex: produs care a fost probat/utilizat/desigilat, produs deteriorat, produs cu lipsă cutie/ambalaj etc.), rămâne la latitudinea comerciantului aplicarea unei taxe de diminuare a valorii produsului.
Taxa de diminuare a valorii produsului se aplică după verificarea acestuia de către departamentul aferent, în funcție de categorie și de tipul de serviciu utilizat pentru recondiționarea produsului și reprezintă o valoare procentuală din prețul produsului de pe factură:
- Purificatoare – 20%
- Umidificatoare – 20%
- Ventilatoare turn – 20%
- Dezumidificatoare – 10%
- Răcitoare de aer – 10%
- Ventilatoare baie – 10%
- Recuperatoare de căldură (BSK, Prana, Helty) – 10%
Următoarele produse nu sunt eligibile pentru retur
- Filtrele/consumabilele echipamentelor care deja au fost probate/utilizate/desigilate, deoarece nu mai corespund parametrilor inițiali pentru care au fost concepute și nu se mai pot comercializa. Având în vedere particularitățile de utilizare specifice, nu se vor accepta ca retur, prin urmare, se va returna doar purificatorul (fără filtru), și din suma restituită se va reține contravaloarea filtrului, reprezentând maximum 20% din valoarea totală a produsului aferent facturii fiscale.
- În cazul în care clientul returnează purificatorul cu tot cu filtru, din suma restituită se va reține contravaloarea filtrului, reprezentând maximum 20% din valoarea totală a produsului aferent facturii fiscale și se poate înapoia clientului filtrul folosit, dacă acesta solicită acest lucru.
- Filtrele umidificatoarelor, în special gama de filtre care pentru activarea lor necesită imersarea în apă sau alte lichide. În situația unui umidificator utilizat, se va percepe o taxă de igienizare, reprezentând minim 20% din valoarea totală a produsului aferent facturii fiscale.
NU SE ACCEPTĂ COLETE/PACHETE RETUR EXPEDIATE CU RAMBURS SAU CU PLATA TRANSPORTULUI LA DESTINATAR!
Prin solicitarea returului, clientul/cumpărătorul se declară informat și că a luat la cunoștință condițiile prezentei și este de acord în totalitate cu acestea.
Mențiuni finale
Rambursarea sumei achitate se va face intr-un termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul procesarii returului.