Termeni și Condiții

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către  SC ECOVENT DISTRIBUTION SRL, prin intermediul magazinului online www.ecovent.ro către cumpărător.

Următorii termeni se definesc astfel:

– bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;

– comanda: document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.ecovent.ro;

– contract: comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).

2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.ecovent.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

O comandă este compusă din următoarele:

– bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;

– mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;

– specificațiile cumpărătorului.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:

– înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;

– preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru;

– confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);

– livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

Nota: Comenzile care conţin Card Cadou nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, etc. 

Produsele aflate în oferta magazinului online www.ecovent.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizandu-se.

3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.

Pentru produse care se aduc pe bază de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.ecovent.ro este menționat astfel:

 ÎN STOC: produsul se află în stocul fizic și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII. Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limită de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus  – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status ÎN STOC să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.

– STOC FURNIZOR : produsul se afla în oferta furnizorului si teoretic în stocul acestuia. Verificarea stocului la furnizor se face de către un agent de vânzări după preluarea comenzii, în termen de maxim 72 de ore lucrătoare din momentul preluării comenzii. Având în vedere că actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este făcută într-un interval care să permită o informare exactă, pot apărea cazuri în care un produs afișat în stoc furnizor să nu se mai afle de fapt pe stoc. De asemenea, există posibilitatea ca aceste produse să poată fi aduse doar pe comandă specială, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.

 ÎNTREABĂ STOC: produsul necesită verificarea manuală a stocului, produsul se află încă în oferta furnizorilor, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producător care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile (confirmarea termenului de livrare se face de către furnizor) sau chiar lipsă stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat. Verificarea stocului la furnizor se face în termen de maxim 5 zile lucrătoare din momentul preluării comenzii.

STOC EPUIZAT: produsul nu mai este disponibil în stocul ECOVENT DISTRIBUTION. Această informație este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucrează ECOVENT DISTRIBUTION

DISPONIBIL PENTRU PRECOMANDĂ: produsul este disponibil doar în sistem de rezervări ECOVENT DISTRIBUTION PREORDER. Producătorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de lansare și prețul produsului.

4. LIVRAREA PRODUSELOR

Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare și pot varia de la 2 ore la 30 de zile.

Prețul de livrare este 25 RON.

NOTĂ: În cazul in care adresa de livrare nu face parte din aria Fan Courier vei fi contactat de către un reprezentant ECOVENT pentru a va comunica costul livrării.

În cazul livrărilor prin curierat ECOVENT DISTRIBUTION, cât și prin curierat rapid este recomandat ca înaintea recepției să fie verificată integritatea produselor și ambalajului comenzii, produsul (produsele) să fie verificate pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomandă verificarea produsului din punct de vedere al specificațiilor, accesoriilor cu care este livrat – în cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută în prezenta agentului de curierat în momentul recepționarea comenzii, în cazul sesizării unei neconformități, aceasta să fie consemnată în procesul verbal întocmit între curier si client, iar sesizarea făcută în maximum 48 de ore de la recepționare, la adresa de e-mail: [email protected]. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

În cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de către client în prezența agentului de curierat a integrității produsului sau amblajului. Orice reclamație ulterioară referitoare la integritatea produselor nu va fi luată în considerare ulterior dacă nu au fost urmați pașii procedurali mai sus menționați.

În cazul comenzilor cu ridicare din Showroom, clientul are obligația să verifice atât integritatea ambalajului, cât și a produsului și accesoriilor în prezența agentului de vânzare. În situația în care se sezizează orice neconformitate, refuzați recepția produsului.

Orice reclamație ulterioară cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luată în considerare! 

5. DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate ECOVENT DISTRIBUTION SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.

Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi:

– explorarea conţinutului www.ecovent.ro

– reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei;

– inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.ecovent.ro);

– persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite;

– fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;

– specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.

Puteti raporta o eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe www.ecovent.ro la adresa de email: [email protected].

6. GARANȚII

Toate produsele comercializate de către magazinul online www.ecovent.ro, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor. Garanția produselor comercializate de către ECOVENT DISTRIBUTION SRL este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora, în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor www.ecovent.ro sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție. Clientul își asumă obligația să trimită piesa de schimb sau aparatul cu probleme la sediul nostru, pentru ca acesta să poată fi verificată/verificat de o persoană calificată apoi, în urma unei constatări, se va lua o decizie: fie reparație, fie înlocuirea piesei defecte.

Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în manualul de exploatare utilizare a produsului.

Produsele predate în centrul de preluare garanții www.ecovent.ro care nu sunt ridicate în termen de 90 de zile de la data înștiințării de ridicare, vor intra n proprietatea www.ecovent.ro sau se va percepe o taxă de depozitare de 10 lei / săptămână. 

7. RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

In situația când nu sunteti complet mulțumit de produsele cumparate de la noi, în termenul legal de 14 zile le puteți returna cu suportarea cheltuielilor de transport, iar noi vă vom returna banii imediat ce produsele au ajuns și constatăm că îndeplinesc condițiile de returnare.

În cazul în care optați pentru plata cu cardul și/ sau cardul în rate, iar ulterior doriți să returnați produsul, se percepe 10% din valoarea totală care reprezintă comisionul plătit de compania noastră către procesatorul de plăți.

În cazul în care produsul returnat nu se află în aceeași stare ca la momentul livrării inițiale (ex: produs care a fost probat/utilizat/desigilat, produs deteriorat), rămâne la latitudinea comerciantului aplicarea unei taxe de diminuare a valorii produsului.

Condițiile de retur care trebuie îndeplinite sunt următoarele:

– să nu fie modificate
– să nu fie deteriorate
– să fie respectate condițiile de garanție

În cazul în care cel puțin una dintre aceste condiții nu este respectată, avem dreptul de a reține un procent corespunzător cu gradul de uzură, din suma care vă va fi restituită.

Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalat într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de siguranță, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului.

Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Cheltuielile de expediere și manipulare pentru produsul returnat vor fi acoperite de către vânzător în cazul în care returnarea se datorează unei erori, cum ar fi un articol defect sau o livrare incorectă. În schimb, dacă returul se face din cauza schimbării de opinie a clientului, acesta va fi responsabil pentru taxele de returnare.

8. FORȚA MAJORĂ

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

9. INFORMAȚII DESPRE PRODUSE ȘI SERVICII

Paginile de produse constituie o prezentare generală a gamei de produse și servicii ECOVENT DISTRIBUTION SRL distribuite în România. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare și nu atrag responsabilitatea ECOVENT DISTRIBUTION SRL.

ECOVENT DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a modifica/actualiza informațiile ce figurează în prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate si la prețuri, în orice moment, fără preaviz, ținând cont de trăsătura interactivă a site-ului, fără ca modificările să presupună responsabilitatea ECOVENT DISTRIBUTION SRL, a membrilor rețelei sale sau a angajaților săi.

ECOVENT DISTRIBUTION SRL este la dispoziția dumneavoastră pentru orice informație, în special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum și la cele mai recente evoluții ale acestora.

10. DATE COMPANIE

SC ECOVENT DISTRIBUTION SRL

Domeniul principal: cod CAEN 467

Activitatea principală: clasa CAEN 4673

CUI: RO38647951
Reg. Com: J40/16/2018
Capital Social: 200 Ron
Adresă sediu social: Str. Lt. Gheorghe Saidac 2 Bucuresti Sect 6, Bucuresti, Jud. Bucuresti
Adresă punct de lucru: Bl. Ghencea , Nr.126-132, Et.1 (Home Design Mall), Sectorul 6, Bucuresti,
Program de lucru: Luni – Vineri 09:30 – 17:30

Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro și deține Marca de Încredere

Coș cumpărături
sau

Creare cont

Datele dvs. personale vor fi folosite pentru a vă procesa comanda și în alte scopuri descrise în politica de confidențialitate.

Inregistreaza-te cu Google

PROTECȚIA MEDIULUI

Ecovent și Ecotic împreună reciclează pentru un mediu mai curat!

Mulțumim pentru completarea formularului!

Te vom contacta în cel mai scurt timp!

Completează formularul şi te contactăm pentru a discuta despre colaborare!

Livrarea Produselor
Tubulatură Flexibilă HDPE

Informații valabile doar pentru produsele din categoria Tubulatură Flexibilă HDPE.

UNDE GĂSESC SERIAL NUMBER-UL?

Pentru recuperatoarele PRANA, serial number-ul îl găsești pe carcasa aparatului sau în talonul de garanție.

Mulțumim pentru înscrierea la Newsletter!

Garanția Produselor

Plătește-ți cumpărăturile în rate fără dobândă

Beneficiezi de până la 12 rate egale fără dobândă la produsele achiziționate. O listă cu băncile partenere găsești mai jos.

PLĂȚI SECURIZATE

Mulțumim pentru abonarea la Newsletter!

De azi înainte te vei putea bucura de cele mai noi oferte și campanii din viața ta actuală și probabil că și viitoare.

Mulțumim pentru raportarea problemei întâlnite!

În cel mai scurt timp aceasta va fi rezolvată, iar tu te vei putea bucura de o experiență și mai plăcută.

Ai întâlnit o problemă pe site-ul nostru?

Completează formularul de mai jos, iar în cel mai scurt timp Web Developerul nostru va rezolva problema, pentru ca tu să te bucuri de cea mai plăcută experiență ECOVENT.

Mulțumim pentru completarea formularului!

În cel mai scurt timp vei fi contactat de unul dintre specialiștii noștri în ventilație.

Completează formularul şi te contactăm noi să-ți oferim cele mai bune prețuri!